Filter

  • Farge
  • Pris (NOK)
    Fra
    Til

    Beløpet på venstre side må alltid være mindre enn beløpet til høyre.

  • Minimumsantall

    Beløpet på venstre side må alltid være mindre enn beløpet til høyre.

  • TrustScore
  • Materiale
    • Mer
  • Merke
  • Type
  • Contigo® WestloopMug termokrusVaremerkelogo
    +

    Contigo® WestloopMug termokrus

    (0)
    Fra189,00 kr per stk.
    Beregn pris
  • Oxfort trolley

    Oxfort trolley

    (0)
    Fra521,00 kr per stk.
    Beregn pris
  • RetroSport sportsbag
    +

    RetroSport sportsbag

    (0)
    Fra143,00 kr per stk.
    Beregn pris
  • Contigo® Pinnacle termosflaskeVaremerkelogo
    +

    Contigo® Pinnacle termosflaske

    (0)
    Fra184,00 kr per stk.
    Beregn pris
  • PowerCharger 8000 laderOutlet

    PowerCharger 8000 lader

    (1)
    Fra247,00 kr 197,60 kr per stk.
    Beregn pris
  • CheeseTray ostebrett

    CheeseTray ostebrett

    (0)
    Fra111,00 kr per stk.
    Beregn pris
  • Bamboo Serving skjærebrett

    Bamboo Serving skjærebrett

    (0)
    Fra43,00 kr per stk.
    Beregn pris
  • Selfie Stick

    Selfie Stick

    (0)
    Fra39,00 kr per stk.
    Beregn pris
  • PowerSound 3500 powerbank

    PowerSound 3500 powerbank

    (0)
    Fra169,00 kr per stk.
    Beregn pris
  • Santa Hat nisselue

    Santa Hat nisselue

    (0)
    Fra4,15 kr per stk.
    Beregn pris
  • CoolSteel vinkjølerBeste Pris

    CoolSteel vinkjøler

    (0)
    Fra124,00 kr per stk.
    Beregn pris
  • Salt & Pepper

    Salt & Pepper

    (0)
    Fra65,00 kr per stk.
    Beregn pris
Ingen resultater med disse søkekriteriene.
Veldig bra Basert på 89 anmeldelser

Velg det riktige giverøyeblikket til den rette målgruppen

Det å gi eller å motta en gave er alltid hyggelig. For å skape mer navnegjenkjennelse foreslår vi å velge det riktige øyeblikket for å sette ditt firmanavn eller ditt produkt i søkelyset. Målgrupper og timing er viktige faktorer å huske på når du ønsker å øke din navnegjenkjenning gjennom bedriftsgaver og markedsføringsvarer.

Det finnes alltid et øyeblikk for å gi

Du kan skape et giverøyeblikk på den åpne dagen til bedriften, på en handelsmesse eller under et kundebesøk. På denne måten sikrer du at dine markedsføringsvarer når din målgruppe. Du kan også knytte giverøyeblikket til en spesiell dag, som nasjonaldagen eller en internasjonal dag. Det finnes mange temaer som du kan bruke i din markedsføring. I tillegg finnes det mange temaer som du kan bruke til å skape navnegjenkjennelse. Husk at et uventet giverøyeblikk er veldig overraskende og har ofte en enda større effekt på dine mottakere.

Vi tar i bruk cookies for å forbedre brukeropplevelsen på denne nettsiden. Våre cookies samler ikke inn og lagrer dine personlige opplysninger, som navn og e-post adresse.
Jeg aksepterer Ordne innstillinger Avslå