75 års erfaring
Vi vet hva som fungerer
Egen Trykkeri
Den største i Europa
600 000 fornøyde kunder
Er du den neste?
21 09 37 00 Man.-Fre. 8:00-16:00
Vi er klare til å hjelpe deg!

Er du ikke fornøyd med din bestilling? La oss finne en løsning sammen! Det er viktig for oss at du er fornøyd.

 

Vi har kontinuerlig optimert våre prosesser i over 75 år, og tilpasser oss konstant for å sikre at din bestilling blir akkurat som du ønsker. Det sikrer vi bl.a. ved å:

  • kjøpe inn direkte fra produsentene og kun velge produkter om oppfyller strenge krav til kvalitet
  • sende deg gratis, digital trykkprøve før produksjonen starter, så du selv kan kontrollere og se at trykket er som det skal være

Kontakt oss hvis du har problemer med din bestilling

Vi gjør vårt absolutt beste for å imøtekomme våre kunders ønsker og behov. Dersom produktet eller trykket ikke lever opp til dine forventninger ber vi deg kontakte oss i øpet av 3 dager etter dere har mottatt produktene. Ring til oss på 21093700 eller send en e-post til [email protected].

For å kunne behandle en evt. reklamasjon raskt og effektivt trenger vi følgende informasjon:

  • Ordrenummer
  • Beskrivelse av hva dere ikke er fornøyde med
  • Bilder av produktene og/eller trykket, som tydelig viser problemet

Vi behandler din reklamasjon så snart vi har mottatt informasjonen fra deg, og kontakter deg i løbet av 2 arbeidsdager med forslag til løsning.

Hvis produktene er ødelagte eller ikke fungerer, krediterer eller erstatter vi produktene innenfor garantiperioden. Hvis produktet ikke lenger er tilgjengelig finner vi en annen løsning du blir fornøyd med.

Betingelser

Vær oppmerksom på følgende forbehold i forbindelse med reklamasjoner:

  • Gjelder ikke for stave- og oppsettfeil som kunden har godkjent på forhånd jf. grafisk digital trykkprøve
  • Gjelder ikke for produktets generelle kvalitetsnivå, hvis kunden har unnlatt å benytte vår vareprøveservice
  • Gjelder ikke for størrelsesfordelinger på bestillinger av tekstiler
  • Gjelder ikke for tjenester som vareprøvebestillinger og varebestilling uten trykk
  • Gjelder ikke for produktforskjeller ved gjenbestillinger foretatt 6 måneder eller mer etter forrige bestilling

Returnering

Produkter med trykk kan ikke returneres. Hvis produktene ikke leverer i henhold til deg godkjente, digitale trykkprøven ber vi deg kontakte oss omgående, så vi kan finne en passende løsning sammen.

Produkter uten trykk kan returneres innen 180 dager. Dette gjelder ikke vareprøvebestillinger. Produktene skal leveres ubrukt, pakket i originalemballasje. Vi ber deg kontakte oss før du returnerer så det kan avtale hvor du skal sende produktene til. Omkostninger til returnering refunderes ikke. Mer informasjon kan finnes på Europakommisjonens innholdsside angående onlinetvistbileggelse her.

Betalingsmuligheter

Du kan legge inn bestillingen din enkelt og sikkert på våre hjemmesider. Velg mellom følgende betalingsmuligheter*:

Kredittkort
Du kan gjennomføre bestillingen med Visa eller MasterCard. Fyll inn kortopplysningene dine i siste del av bestillingen.

Betal med faktura
Bedriftskunder har mulighet for å betale med faktura, og mottar da fakturaen når bestillingen din har blitt sendt fra oss. Du har 14 dagers betalingsfrist. Mulighet for EHF faktura.

Når vi har registrert bestillingen din, vil du motta en digital trykkprøve i løpet av 24 timer.

* For privatkunder skal bestillingene betales på nett.

Dersom du har noen spørsmål eller trenger hjelp, vennligst kontakt oss på

21 09 37 00
Man.-Fre. 08:00 – 16:00

  • Enkelt å bestille med egen logo, rask levering og varen stod til forventningen Melsom skole
    28 Nov 2024
  • Kjapp respons på bestillinger, samarbeidsvillig ved rabatt på kjøp at større kvantum, må bare ta kontakt med de :) Sandsæter Detailing AS
    21 Nov 2024
  • God oppfølging og rask levering. Veldig fornøyd! Frelsesarmeen Moss korps
    18 Nov 2024
  • Fantastisk god service og hjelpsomhet fra dette firmaet. Bedre service og imøtekommenhet må en leite langt og lenge etter. Her får du snakke med servicepersonale som sitter med adresse i Norge og gjør det de kan for å rettlede deg som kunde slik at du blir fornøyd. Her er det ikke påtrengende salgsteknikker for å lure kunder til en handel de ikke ønsker. Dette er garantert den bedriften du henvender deg til på dine neste innkjøp. Om en annen tilbyder kunne gitt deg litt mer prisavslag, så ville du likevel handlet her hos IGO fordi de er utrolig ryddig og ordentlig både i kommunikasjon og vareleveransen. Veldig gode priser har de også når du sammenligner med flere og ser på totalprisen. Jeg/vi hadde noen oppfølgingsspørsmål til noen produkter vi skulle handle inn. Den seriøse oppfølgingen med utfyllende informasjon/produktegenskaper var den beste man kan få. Ingrid og ansatte hos IGO gjorde det de kunne for at vi skulle bli en fornøyd kunde. Varene vi fikk var av flott kvalitet og har allerede fått mye skryt. Dem har et stort og veldig omfattende varesortiment, så spar arbeidstiden/fritiden på å lete etter andre leverandører. Vi alle ønsker å ha med seriøse bedrifter når vi skal handle på vegne av bedrifter/organisasjoner. Tusen takk for flott Service Pål Pål
    05 Nov 2024
  • God kommunikasjon og rask levering. Fantastisk å bare kunne trykke "repeat" på en ordre vi har hatt tidligere... Buggeland skole
    23 Sep 2024
Kundeanmeldelser: 4.7 - 246 anmeldelser

Informasjon om informasjonskapsler (cookies)

IGO Profil bruker første- og tredjepartscookies for å optimere din handleopplevelse. Standardcookies er obligatoriske og sørger for nødvendige funksjoner på nettsiden.

Du kan velge å akseptere eller avvise personlige cookies. Når du aksepterer cookies, kan IGO Profil og tredjepartspartnere vise deg personlig tilpasset innhold basert på din internettatferd. Vil du vite mer? Les vår cookie policy her.
Jeg aksepterer