75 års erfaring
Vi vet hva som fungerer
Egen Trykkeri
Den største i Europa
600 000 fornøyde kunder
Er du den neste?
21 09 37 00 Man.-Fre. 8:00-16:00
Vi er klare til å hjelpe deg!

FAQ - Levering

FAQ - Min konto

  • Hvor kan jeg se ordrestatusen?
    Du kan se statusen på betsillingen din i "Min IGO". Hvis du ikke har en profil på hjemmesiden ottar du de viktigste oppdateringene på e-post.
  • Hvordan kan jeg lage en kopi av en bestilling?
    Du kan lage en kopi env en bestilling via din personlige profil på hjemmesiden. Når du er på siden"Mine bestillinger" kan du trykke på en knapp for å "gjenbestille". Hvis du ikke har en profil kan du kontakte salgsavdeligen vår.
  • Hvordan kan jeg oppdatere informasjonen i profilen min?
    Det er mulig å oppdatere informasjonen via din personlige profil. Deler av detaljene, f.eks. kundenummer og firmanavn, kan ikke bli endret. Hvis u ønsker å endre dette kan salgsavdeligen vår hjelpe deg med det.
  • Hvordan kan jeg endre passordet mitt?
    Gå til "Logg inn"-siden på hemmesiden og velg "glemt passord". På denne måten mottar du en e-post fra oss med en lenke der du kan endre passordet.

FAQ - Trykkprøve

FAQ - Vareprøve

  • Kan jeg bestille en vareprøve med trykk?
    Nei, vareprøver sendes som utgangspunkt uten logo.
  • Hvordan kan jeg bestille en (gratis) vareprøve?
    Før du legger inn en bestilling har du muligheten for å bestille en vareprøve som blir levert i løpet av noen dager. Vareprøven(e) er kostnadsfrie, så lenge den totale vareprøvebestillingen ikke har en høyere verdi enn 50 NOK eller du legger inn en bestilling på produktet i løpet av 14 dager etter mottat vareprøve. NB! Vareprøver er kun kostnadsfrie for besdrifter og organisasjoner registrert i Brønnøysundregistrene. Gjentatte vareprøvebestillinger regnes som én bestilling og vil bli fakturert. Vi forbeholder oss rettet til å avvise kunder som handler i ond tro ved å dra fordeler av vår vareprøveservice. Vareprøver kan ikke returneres.
  • Kan jeg returnere vareprøver?
    Nei, vareprøver kan ikke returneres.

FAQ - Bestilling

  • Kan jeg få en bedre pris?
    Prisene du ser på hjemmesiden er våre beste priser. Hvis du bestiller et antall produkter som overstiger det høyeste antallet som vises på hjemmesiden, kontakt salgsavdelingen vår for å få et spesialtilbud.
  • Hvordan kan jeg se at et produkt er på lager?
    Lagerstatusen kan ses på alle produktsidene ved siden av artikkelnummeret. En grønn prikk vises hvis produktet er på lager, en oransj prikk hvis produktet er midlertidig utsolgt og en rød prikk hvis produktet er helt utsolgt og vi ikke vet når produktet kommer tilbake på lager.
  • Hva er minimumsantallet for bestilling?
    Minimumsantallet varierer fra produkt til produkt. Du kan filtrere på antallet på kategorisidene eller se minimumsantall på hver enkelt produktside. Det er ikke mulig å bestille lavere antall en det opplyste minste antallet.
  • Hvilke betalingsmetoder kan jeg velge?
    IGO Profil tilbyr forskjellige betalingsmetoder. I tillegg til faktura, hvilket bare er mulig for bedrifter, kan du betale med Mastercard eller VISA når du legger inn bestillingen på hjemmesiden.
  • Kan jeg returnere produktene jeg har bestilt?
    Vi tar generelt ikke imot returnerte produkter. Hvis du har en bestilling du ønsker å returnere, oppfordrer vi deg til å kontakte vår kundeservice på telefon så vi kan finne en god løsning sammen. Vær opmerksom på at vareprøver ikke kan returneres.

FAQ - Trykk

  • Hvilke trykkmetode anbefales?
    Anbefalt trykkmetode avhenger av produktet, logoen din og hva du skal bruke produktene til. Derfor er det ikke mulig å anbefale én trykkmetode til alle. Hvis du trenger rådgivning rundt trykk på dine produkter er du velkommen til å kontakte oss på e-post eller telefon.
  • Hvilke trykkmetoder kan jeg velge?
    På hver produktside kan du se hvilke trykkmuligheter som er tilgjengelige for det aktuelle produktet. Noen trykkmetoder kan kun velges på forskjellige trykkplasseringer og størrelsen på trykket kan variere.
  • Hvordan kan jeg se forskjellen på to trykkmetoder?
    Etter du har valgt trykkplassering kan du trykke på den oransje "mer informasjon om trykkmuligheter"-skriften. Da vil du få en detaljert forklaring om de aktuelle trykkmetodene for det valgte produktet og velge den rette metoden for ditt trykk.
  • Kan dere trykke logoen min i en annen farge?
    Vi kan som utgangspunkt trykke i all verdens farger, så lenge vi holder oss innenfor rammene for den valgte trykkmetoden. Det eneste du trenger å gjøre er å sende oss en Ai- eller PhotoShop-fil. Med disse filformatene kan vi garantere at vi kan endre fargen på filen din og levere det forventede resultatet.
  • Hvor stort kan trykket bli?
    Den maskimale trykkstørrelsen varierer fra produkt til produkt og fra trykkmetode til trykkmetode. Årsaken er at trykkmaskinene er spesialisert til forskjellige overflater og materialer. Når du velger trykkmetode på produktsidene ser du alltid den maksimale trykkstørrelsen i millimeter.

FAQ - Tilbud

  • Hvordan får jeg et tilbud fra IGO Profil?
    Du kan helt enkelt selv lage et tilbud på hjemmesiden ved å gå inn på det produktet (eller de produktene) du vil ha priser på, velge farge, trykkplassering og metode, og trykke på "Få et uforpliktende tilbud". Når du har lagt til de produktene du vil ha tilsendt priser på kan du taste inn firma- og kontaktinformasjonen din, og få tilsendt tilbudet på e-post. Hvis du har flere spørsmål er du selvfølgelig også velkommen til å kontakte vår salgsavdelig på telefon, chat eller e-post.

FAQ - Annat

  • Kan jeg få tilsendt en katalog?
    Du kan motta en digital katalog med et utvalg av våre produkter ved å fylle inn kontaktinformasjonen din på denne siden.
  • Hva er PMS-farger?
    Forkortelsen PMS står for Pantone Matching System og er en universal fargepalett som inneholder 1500 ferdigblandede farger. Alle disse fargene har en unik PMS-kode, og fordi de er ferdigblandede kan du alltid være sikker på at fargen blir som forventet.

    Du kan finne din PMS-kode ved å bruke en fargepalett, for eksempel denne online fargepaletten som Pantone har tilgjengelig. Hvis du ikke finner en PMS-kode som passer til din logo, akn du også bruke en "PMS color converter". Disse kan hjelpe deg med å finne den korrekte PMS-koden basert på en inntastet HEX- eller CMYK-kode.
  • Jeg har en reklamasjon, hvem skal jeg kontakte?
    Din bestilling vil bli behandlet med den største forsiktighet. Dersom du likevel ikke skulle være fornøyd med resultatet, vær vennlig å kontakt oss via [email protected] eller på telefon 21 09 37 00. Så finner vi en passende løsning sammen. Dersom du ikke er fornøyd, er vi heller ikke fornøyd! Det er derfor vi gjør vårt beste for å være sikker på at alt er i henhold til dine ønsker. For mer informasjon les vår generelle vilkår.

Dersom du har noen spørsmål eller trenger hjelp, vennligst kontakt oss på

21 09 37 00
Man.-Fre. 08:00 – 16:00

  • God kommunikasjon og rask levering. Fantastisk å bare kunne trykke "repeat" på en ordre vi har hatt tidligere... Buggeland skole
    23 Sep 2024
  • Rask og presis leveranse - god kvalitet Vibeke Aa. J
    16 Sep 2024
  • Stort utvalg, god service og rask levering. Bonord
    12 Sep 2024
  • Det var enkelt å legge inn bestilling på nett. Fungerte fint med forhåndsvisning av trykk på produkt. Leverte raskt. Selvaag AS
    12 Sep 2024
  • gode tilbakemeldinger og hyggelig Alexandra fra kundeservice.Det var rart på betalling fordi jeg har betalt 2 ganger på samme bestillingen.Jeg hoper bytte firma på levering fordi UPS er veldig dårlig service. Azad Rasool
    04 Sep 2024
Kundeanmeldelser: 4.7 - 241 anmeldelser

Informasjon om informasjonskapsler (cookies)

IGO Profil bruker første- og tredjepartscookies for å optimere din handleopplevelse. Standardcookies er obligatoriske og sørger for nødvendige funksjoner på nettsiden.

Du kan velge å akseptere eller avvise personlige cookies. Når du aksepterer cookies, kan IGO Profil og tredjepartspartnere vise deg personlig tilpasset innhold basert på din internettatferd. Vil du vite mer? Les vår cookie policy her.
Jeg aksepterer