Ofte stilte spørsmål

  • Kan jeg besøke deres showroom?
    IGO tilbyr kunder muligheten til å besøke vårt showroom i Helmond. For mer informasjon om showroom og adresse gå til kontakt.
  • Jeg ønsker at dere pakker inn gaven i gavepapir. Er dette mulig?
    En gave som er pent innpakket i gavepapir har absolutt økt verdi for mottakeren, vi synes dessuten også at det er hyggeligere å gi bort innpakkede gaver. Vi hjelper gjerne til med dette, og har muligheten til å levere alle produktene i vårt sortiment pent pakket inn i gavepapir. Les mer om vår innpakkingsservice.
  • Personlig tilpasning
    Hos IGO tilbyr vi muligheten til å personlig tilpasse produktene. Les videre, så skal vi forklare hvordan det fungerer og hvilke muligheter som finnes!
  • Jeg ønsker et produkt med et stilig trykk, men jeg har ikke et design selv. Kan dere hjelpe meg?
    Vår kolleksjon inneholder en rekke produkter som vi kan tilby med sylskarpe fullfargetrykk. Hvis du ønsker dette, men ikke har ditt eget design så har vi et utvalg standard fullfargetrykk du kan velge mellom. Her kan du lese mer om å velge ditt design.
  • Jeg har glemt mitt passord, hva gjør jeg?
    Gå til innlogginssiden til Min IGO og klikk på ‘glemt passord’. Vi vil så sende deg en e-post hvor vi ber deg om å opprette et nytt passord.
  • Kan jeg kontakte dere på telefon?
    Så klart kan du kontakte oss på telefon. I våre åpningstider er vi tilgjengelige på 21 09 37 00.
  • Hva er minste bestillingsantall?
    IGO tilbyr sine kunder lave bestillingsantall. Minste bestillingsantall varierer fra vare til vare. Du kan se minste bestillingsantall på produktdetalj siden under spesifikasjonene og pristabellen. Dersom du har noen spørsmål vennligst ring oss på 21 09 37 00.
  • Kan jeg bestille en vareprøve?
    Du kan så klart bestille en vareprøve for å se, føle, teste og bedømme en vare. Prøver av varer som koster mindre enn 20 kr kan du motta gratis. Vareprøver som koster mer enn 20 kr har du to ukers bedømmelsestid. Les mer om å bestille en prøve her.
  • Hvordan bestiller jeg en katalog?
    IGO publiserer en hovedkatalog en gang i året. I løpet av året gir IGO ut brosjyrer til kunder. Du kan bestille katalogen her.
  • Hva er leveringstiden?
    IGO arbeider i henhold til standard produksjonstid på 4 arbeidsdager. Les mer om leveringstider her.
  • Hvordan ber jeg om et tilbud?
    På produktdetalj siden kan du regne ut totalsummen. Det er derfor også mulig å motta et tilbud dersom det er foretrukket.
  • Hvordan legger jeg inn en bestilling?
    IGO tilbyr deg muligheten til å legge inn en bestilling via nettsiden, gjennom e-post eller på telefon. Les mer om å legge inn en bestilling her.
  • Mottar jeg en trykkprøve på forhånd?
    Så fort som vi mottar din forespørsel kan vil lage en trykkprøve til deg helt gratis. Les mer om en gratis trykkprøve her.
  • Dersom jeg har en klage hvem kontakter jeg?
    Din bestilling vil bli behandlet med den største forsiktighet. Dersom du likevel ikke skulle være fornøyd med resultatet, vær vennlig å kontakt oss via info@igopost.no eller på telefon 21 09 37 00. Så finner vi en passende løsning sammen. Dersom du ikke er fornøyd, er vi heller ikke fornøyd! Det er derfor vi gjør vårt beste for å være sikker på at alt er i henhold til dine ønsker. For mer informasjon les vår generelle vilkår og betingelser for salg.
  • Hva er fraktkostnadene?
    Hos IGO-POST er fraktkostnadene basert ut fra den totale verdien på ordren. Du kan finne generell informasjon om fraktkostnadene her.
  • Hvordan sender jeg inn min logo?
    For bestillinger med et trykk av logoen din eller tekst eller bilde, foretrekker vi at du sender oss en digital fil lagret i illustrator.eps eller illustrator.ai format. Dersom dette ikke er mulig vil vi så klart finne en passende løsning sammen. Les mer om å sende inn din logo her.
  • Hvilke trykkemetoder tilbyr dere?
    Vi trykker firmagaver og markedsføringsvarer i vårt eget trykkeri. Trykkeriet vårt har mer enn 80 moderne trykkemaskiner. Disse trykkemaskinene blir profesjonelt betjent av våre ansatte. Hvert materiale har ulike trykkevilkår. Vil du vite mer om våre trykkemetoder?
  • Hva er PMS farger?
    Farger er veldig viktig i all slags trykking, inkludert trykk av logoer, tekst og bilder på firmagaver og markedsføringsvarer. Det er derimot vanskelig å beskrive en farge. Det er derfor det finnes et system som kan gi et overblikk av de vanligste fargene. Vi kaller disse fargene PMS farger. Les mer om PMS farger her.
  • Hvordan fungerer varenumrene?
    Bruken av varenummer kan være vanskelig å forstå. Ting som er innlysende for IGO ansatte er ikke nødvendig innlysende for kunder. IGO bruker normalt sekssifrede varenummer, delt inn i firesifrede varenumre og en tosifret fargekode. Åttesifrede varenummer finnes derimot også. Her finner du en konkret forklaring på varenumrene vi bruker.

Dersom du har noen spørsmål eller trenger hjelp, vennligst kontakt oss på

21 09 37 00
Alle hverdager fra 08:00 - 20:00

Vi tar i bruk cookies for å forbedre brukeropplevelsen på denne nettsiden. Våre cookies samler ikke inn og lagrer dine personlige opplysninger, som navn og e-post adresse.
Jeg aksepterer Ordne innstillinger Avslå