Vi legger alltid vekt på at reklamegaver er blant de beste måtene å forbedre din markedsføring på. F.eks. via salgskampanjer der hver kunde som kjøper et produkt eller en tjeneste fra deg, mottar en liten gave. Det kan også være firmagaver til ansatte og partnere for å utvikle og opprettholde loyalitet og et godt samarbeide. Disse tingene fungerer utrolig godt, men vet du hva som er enda bedre? Å være først ute med nye, spennende produkter. Det er den slags kampanjer som får deg til å skille deg ut fra konkurrentene.
Hvis du bygger videre på tanken om å skille deg ut, er det viktig å se din bedrift som en merkevare som folk kan interagere med og relatere til. Kampanjeinitiativer er noe målgruppen din som regel husker i lang tid, det er hvertfall målet. Gjentakelse av ditt budskap er nøkkelen til suksess og den enkleste måten å bli husket for noe godt på, er ved å være den første med de nyeste reklamegavene. Det skaper alltid rom for samtale, og du vil være samtaleemnet. Vær en trendsetter i din bransje.
En stor del av markedsføring er å fortelle gode historier. Det eneste som er bedre er når dine ansatte eller kunder gjenforteller historiene, og sprer nyheten om deg og din bedrift. Det kan understøttes av unike og kreative reklameprodukter. Forestill deg at du var det første firmaet som ga ut fidgetspinnere til kunder som kom innom din stand på en messe eller som en liten gave når de hadde bestilt noe fra hjemmesiden din. De kundene har vist den frem til venner og kollegaer og fortalt historien om det firmaet de fikk den av. Vi vet det kan høres litt fjollete ut, men vi har så mange eksempler på at det virker. Så fort noen begynte å kjøpe fidgetspinners og delte dem ut, kjøpte alle dem. Resten er historie.
Tenk over hvordan de gavene du gir bort avspeiler din merkevare. En intetsigende gave blir fort glemt, mens morsomme, praktiske eller helt nye produkter vil sette deg i et godt lys. Tenk på det på denne måten; Hvis ryktene sier at du alltid finner kreative, innovative produktløsninger til dine kampanjer og firmagaver, vil du bli husket som innovativ og kreativ av mottakerne. Det utfordrene er selvfølgelig å fortsette med å finne på kreative forslag og kampanjer, men den gode nyheten er at vi i IGO Profil kan hjelpe deg. Utnytt mer enn 75 års erfaring og finn din neste reklamegave blant våre nyheter.