Filter

  • Farge
  • Pris (NOK)
    Fra
    Til

    Beløpet på venstre side må alltid være mindre enn beløpet til høyre.

  • Minimumsantall
    Fra
    Til

    Beløpet på venstre side må alltid være mindre enn beløpet til høyre.

  • Materiale
    • Mer
  • Klær
  • Kapasitet
    • Mer
  • Blekkfarge
  • Merke
    • Mer
  • Smak
    • Mer
  • Type
    • Mer
Vis nummer
1 - 12 av 699 synlige varer
Inspirasjonssider er bedømt etter en 8.9/10 av 52 kunder.

Velg det riktige giverøyeblikket til den rette målgruppen

Det å gi eller å motta en gave er alltid hyggelig. For å skape mer navnegjenkjennelse foreslår vi å velge det riktige øyeblikket for å sette ditt firmanavn eller ditt produkt i søkelyset. Målgrupper og timing er viktige faktorer å huske på når du ønsker å øke din navnegjenkjenning gjennom bedriftsgaver og markedsføringsvarer.

Det finnes alltid et øyeblikk for å gi

Du kan skape et giverøyeblikk på den åpne dagen til bedriften, på en handelsmesse eller under et kundebesøk. På denne måten sikrer du at dine markedsføringsvarer når din målgruppe. Du kan også knytte giverøyeblikket til en spesiell dag, som nasjonaldagen eller en internasjonal dag. Det finnes mange temaer som du kan bruke i din markedsføring. I tillegg finnes det mange temaer som du kan bruke til å skape navnegjenkjennelse. Husk at et uventet giverøyeblikk er veldig overraskende og har ofte en enda større effekt på dine mottakere.

Vi bruker cookies
Les mer om cookies