Fraktpriser299,00 kr
Totalt eksl. MVA 7.058,64 kr
Totalt inkl. MVA 8.230,80 kr
Produsenter - omfavn "Industry 4.0" i all markedskommunikasjon
"Industry 3.0", som var mest opptatt elektronisk automatisering, har banet vei for "Industry 4.0" som fokuserer på utviklingen av smarte fabrikker og den digitale forbindelsen mellom produkter, udstyr og bemanning.
En annen hovedtrend i "den fjerde industrielle revolusjon" er bærekraft - noe som må være en avgjørende del av prosessene i enhver bedrift. Gjort riktig, kan både digitalisering og økt miljøvennlighet gi store muligheter for en mer rasjonell drift, økt vekst o åpne muligheten for å innta en markedsleder-rolle. Det er viktig å kommunisere dette i markedet, så bruk disse temaene for alt de er verdt i markedsøringstiltakene dine.
Digitalisering
IoT /(Internet of Things) er den viktigste komponenten i Industry 4.0 og gjør det mulig å bruke teknologien til å knytte sammen mennesker, ressurser, prosesser og produkter – både i det fysiske og det digitale samfunnet.
Utviklingen av smarte fabrikker, med skybasert og in-memory databehandling, maskinlæring, AI og avanserte sensorer, sammen med nye produksjonsprosesser, kommer til å endre industriens arbeidsrutiner for alltid – og måten hvordan industrien oppfattes.
Ikke undervurder hvor viktig digitaliseringen er, ikke bare overfor dine framtidige ansatte, men også for kunder, leverandører og partnere.
Så hvis det å være innovativ er en del av ditt DNA, må det gjenspeiles i kommunikasjonen din. Fra årsrapporter til presentasjonsvideoer, pressemeldinger OG tekniskeprofileringsartikler - sørg for å vise alle at dere er en moderne og innovativ bedrift.
Bærekraft har blitt et sentralt element i alle bransjer over hele verden, ikke minst i den kjemiske industrien. Det økende problemet med utslipp og avfallshåndtering har skapt en "grønn bølge" som endrer tankesettet hos både kunder som myndigheter.
Alternative råvarer, maksimal utnyttelse av fornybar energi, resirkulering og lavt energiforbruk gjør at bedrifter kan innføre sirkulær økonomi, og dermed bidra til mindre miljøbelastning.
Men bærerkraft må gå på tvers av- og involvere alle prosessene i bedriften, ikke bare de som er knyttet til produksjonen.
Det betyr at bærekraft også må være konstant tilstede i kommunikasjonen. Smarte profileringsartikler laget av resirkulert papir, papp og PET, og miljøvennlige materialer som bambus, vil gjøre at bedriften fremstår som en bidragsyter til et bedre miljø, samtidig som det styrker bedriftens miljøprofil.
Profileringsbransjens Bestselgere
Profileringsartikler er svært effektive verktøy i markedsføringen - både for å øke kjennskap og gjenkjennelse, vise takknemlighet, tiltrekke seg nye kunder og styrke båndene til de eksisterende. Tenker du nytt og annerledes for å holde et øye med dem for å lære av suksesshistoriene deres.
I denne listen finner du de mest populære profilprodukterne for industribedrifter (basert på ordre i 2018). Dette inkluderer flere bransjer, som kjemi, olje & gass, maskiner og utstyr, elektronikk, metallurgi og gruvedrift med flere.
Selv om trenden går mot mer miljøvennlige og tekniske profilartikler, er det fortsatt de mer tradisjonelle produktene som topper listen. Vårt råd? Vær tro mo ditt DNA og legg profileringsartikler inn i kommunikasjonsstrategien din!
Ønsker du å motta våre siste nyheter og kamanjer direkte i innboksen din? Regitrer deg nedenfor for vårt nyhetsbrev!